Doelgroepanalyse

Doelgroepanalyse:

Ons product:
Wij bieden de klant het volledige pakket. We bedenken in overleg met de klant en hun wensen de perfecte campagne voor hun bedrijf. Daarnaast voeren we de campagne ook uit en bieden we hun het nodige materiaal.

Onze doelgroep:
We zijn een business to business organisatie en werken dus ook alleen maar samen met andere bedrijven. Hierdoor is onze doelgroep analyse dus ook op bedrijven gericht.
Als startende organisatie hebben wij gekozen voor twee doelgroep segmentaties

Beginnende organisaties en organisaties die wel een push kunnen gebruiken.

  • De beginnende organisatie is een organisatie die pas net opgezet is, wij willen deze bedrijven helpen om met een vernieuwende verfrissende campagne gelijk in het bedrijfsleven te komen.
  • De organisatie die wel een push kan gebruiken, hij is na een goede start ingezakt waardoor die moeilijk mee komt in het bedrijfsleven.

Hieronder een diepere analyse van deze twee doelgroepen.

Beginnende organisaties Organisaties die een push kunnen gebruiken

Leave a comment